De koerierdienst Deadline houdt altijd zijn woord: hun koeriers komen steeds op tijd. Om die bewering kracht bij te zetten, plaatsten ze een teller op een billboard met daarop de boodschap dat ze de billboard binnen 8 dagen gingen opblazen. Waarna de aftelling begon.
1,3 miljoen mensen volgden de aftelling via een webcam. De campagne kreeg nationale persaandacht en internationale blogaandacht. En ze hielden woord.
Made by Colenso BBDO, New Zealand
Via
Deadline, Explosive Billboard, Buzz
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance…
Hebben kranten nog een meerwaarde in dit digitale tijdperk? Duval…
Ieder jaar moet de SPCA een nieuwe thuis vinden voor…