Categories: MarketingOff topic

10 redenen om reclame en porno gelijk te stellen

  1. Je mag dezelfde positie niet te lang aanhouden.
  2. Als het goed is, zou het de taalbarrière moeten overstijgen.
  3. Werkzaamheden in deze sector zullen je gezinsleven vroeg of laat beïnvloeden.
  4. De sector genereert werkgelegenheid voor drop-outs uit de kunstschool.
  5. Dezelfde concepten worden eindeloos gerecycleerd.
  6. Je spoelt de saaie stukken door.
  7. Internet heeft een ware revolutie teweeggebracht.
  8. Het is moeilijk om er mee te kappen.
  9. Beide sectoren hebben vreemde, zelfbevredigende award shows.
  10. Enkel personen uit de sector zijn wereldvreemd genoeg om het kunst te noemen.

, ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago