← Terug naar de startpagina

Microsoft Digital Advertising: Context Matters

Herinnert u zich het onderstaande, ongelooflijk virale filmpje van Microsoft Digital Advertising nog, over de veranderende relatie tussen adverteerder en consument?

Wel, het langverwachte vervolg is eindelijk uitgebracht en draait rond de baseline Context Matters. Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht. Wat denkt u?

Update: Kris weet me te melden dat de filmpjes hieronder wel voor Microsoft Digital Advertising werden gemaakt, maar niets te maken hebben met The Break-Up. Die sequel komt er binnenkort aan. My bad!

Via

, , ,

Comments

  1. [...] reclame aan de kaak stelde, blijft de nieuwe campagne steken in flauwe sketch-humor. Klik hier voor een side by side vergelijking op Buzzing [...]

  2. Kris Hoet says:

    Hey Nicolas – good find, had de campagne zelf nog niet gezien. Het is echter niet de opvolger van Bring The Love Back, want aan die campagne zijn we nu aan het werken. De campagne is inderdaad wel van Microsoft Advertising zoals we kunnen zien, maar dus van andere collegas.

    - Kris