Coca-Cola brengt een nieuw flesje uit dat nog beter in je hand ligt. Maar hoe vertel je dat aan je publiek? Met een entertainende creatie via een van mijn favoriete media: het bushokje. Marcel Paris plaatste een reclamepaneel waar wachtende pendelaars letterlijk aan bleven vastkleven, en won daar verdiend goud mee in Cannes belandde daar verdienstelijk mee op de short list in Cannes (altijd dubbel checken, zeggen ze dan).
Hat tip to Sylvain!
Coca-Cola, Grip Bottle, Outdoor
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché “Zet…
Marketeers zijn altijd maar op zoek naar nieuwe, hippe methoden…
De décolletés van Wonderbra zijn wereldberoemd. Alleen: zijn die schaarsgeklede…