In tijden van crisis* val je maar best terug op gevestigde waarden. Zoals de good ol’ member gets member die Brussels Airlines toepast in zijn nieuwe campagne: hoe meer mensen zich inschrijven op de newsletter van Brussels Airlines, hoe groter de korting op hun vliegtuigtickets wordt. Mooi toch, die eenvoud?
Made by Emakina.
* Echt waar, dat was de laatste keer dat ik het c-woord gebruikte.
Via
Brussels Airlines, korting, vliegtickets, newsletter, member gets member, goedkope vliegtickets
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Nog maar net terug, of Tom van Hapiness Brussels wijst…
Merken belonen consumenten al langer wanneer ze een Facebook app…
This is going to be big. Orange is in de…
Leuk en eenvoudig dat wel. Maar mooi toch ook weer niet.
Dat is de crisis waarschijnlijk. Oei, nu zeg ik het weer!
best wel leuk hoor maar niet mooi.