Gezondheidszorg is een gevoelig onderwerp, zeker in de VS, waar de verzekeringen voor heel wat mensen onbetaalbaar zijn. Wanneer één van die verzekeringen zijn klanten de mogelijkheid schenkt om de Amerikaanse gezondheidszorg te bespreken, gaat de bullshitdetector dan ook snel branden. Blue Cross Blue Shield lijkt het echter te menen met The Power of the Human Voice.
Iedereen die dat wil kan op The Power of the Human Voice zijn mening spuien over de Amerikaanse gezondheidszorg en over Blue Cross Blue Shield zelf. Of die nu positief is of negatief. Zelden kom je dergelijke openheid tegen, en al zeker niet binnen de verzekeringssector. Hoedje af.
Bezoekers kunnen hun meningen inspreken via telefoon of online via microfoon. Hun geluidsopname verschijnt vervolgens als een ster in een kleurig melkwegstelsel, dat alle opnames door elkaar laat horen. Dat en de mogelijkheid om de geluidsopnames te embedden versterkt het op zich al zeer grote gevoel van conversatie. Eindelijk iemand die de kracht van openheid heeft begrepen.
Made by DraftFCB and We Are Mammoth
The Power of the Human Voice, Blue Cross Blue Shield, Health Care, Gezondheidszorg, VS, Conversation Marketing
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
De halve wereld heeft vorig jaar gezien en gehoord (“Oh…
Aan alle reclamebonzen die dit lezen: hebt u nog wat…
Doe-het-zelfketens richten zich meestal tot doe-het-zelvers, of toch minstens tot…