‘Even Apeldoorn bellen’, de campagne voor verzekeraar Centraal Beheer Achmea, is waarschijnlijk de bekendste Nederlandstalige baseline bij onze noorderburen. Leuk en hoopvol om te zien hoe ze er na vierentwintig (24!) jaar nog steeds in slagen creatieve concepten uit dat ene zinnetje te persen.
Deze bus rijdt de volgende maanden in en rond Amsterdam. Mocht iemand hem gezien hebben, laat even weten wat het effect in real life is.
Made by DDB Amsterdam.
Via
Even Apeldoorn bellen, Centraal Beheer, Centraal Beheer Achmea, bus, Amsterdam
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Y&R Zuid-Afrika toverde de spelerstunnel van een rugbymatch om in…
Lang geleden dat ik hier nog eens een goede ambient…
Je komt slechts zelden POS-communicatie op reclameblogs tegen. En da’s…