Verkopers en marketeers allerhande slaan je tegenwoordig met HD om de oren, maar vele mensen weten niet echt wat dit inhoudt. In plaats van hen te laten duizelen met allerlei technische termen waar ze toch niet wijzer uit worden, geeft de Australische kabelmaatschappij FOXTEL het goede voorbeeld met een entertainende website vol gave pixeltjes die vrezen voor hun toekomst, nu ze het scherm gaan moeten delen met vier maal zoveel collega’s.
Via de korte, grappige webisodes kom je de simpele basisprincipes van HD te weten. De meeste consumenten hoeven echt niet meer te weten dan dit, maar techies die alsnog hun dagelijkse dosis cijfertjes willen, kunnen er natuurlijk ook terecht. Great work by Lowe Rivet.
Via
HD, Foxtel, Lowe Rivet, Pixels
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Het gebeurt niet vaak dat ik hier eigen werk plaats,…
Hoe maak je reclame voor condooms in het taboerijke Midden-Oosten?…
Iedereen weet dat computervirussen bestaan, maar niet iedereen kent het…