“The safest accidents are the ones that never happen.” Dat is de boodschap achter deze prachtige realisatie voor de nieuwe 2008 RX van Lexus.
Het reusachtige pop-up book waar in gebladerd wordt, is in feite een green screen met beweeglijke onderdelen waarop nadien een ‘slechts’ twee meter hoog plaatjesboek is afgebeeld. Sterk werk van Team One en Smuggler, in een regie van Oskar Holmedal (Stylewar).
Wie het filmpje in betere kwaliteit wil zien, kan hier klikken en even een koffie gaan halen.
Lexus 2008 RX, Pop-up book, Viral, Team One, Smuggler, Stylewar
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens…
Deze Portugese campagne voor Windows 8 hebt u vast al…