In een ideale wereld is een merk niet zomaar een van de vele merken op het schap, maar is het een verhaal (of nog sterker: een emotie) dat past bij de persoonlijkheid van zijn doelpubliek, of toch althans bij de persoonlijkheid dat dat doelpubliek zich wil aanmeten.
Het verhaal van Johnnie Walker is niet het meest boeiende verhaal, maar het loont toch absoluut de moeite. BBH Londen stofte het daarom af en goot het in een kortfilm met Robert Carlyle (The Full Monty, Trainspotting) en de Schotse heuvels in de hoofdrol. Bijzonder mooi werk.
Bekijk het filmpje bij deze blogpost hier.
Via
Johnnie Walker, The Walk, Robert Carlyle
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens…
Deze Portugese campagne voor Windows 8 hebt u vast al…