← Terug naar de startpagina

BlackBerry vs Apple: een nieuwe oorlog?

Apple voelt zich al jaren lekker in de rol van agressor en doet dat ook uitstekend. Maar wat gebeurt er als de populaire underdog naar mainstream kantelt en op zijn beurt wordt aangevallen door de new kid on the block, zoals in de onderstaande hyperagressieve spot van BlackBerry?


Made by Guava.

, , , , ,

Comments

  1. lamazone says:

    De baseline ‘nothing can touch it’is imho niet krachtig genoeg om de agressieve stijl te rechtvaardigen. Nu komt het me vrij inhoudsloos en puberig (kijk eens wat wij durven) over. Benieuwd of ze deze lijn zullen aanhouden. Iets meer body zou het geheel krachtiger maken.

  2. Nicolas says:

    Helemaal gelijk. Ik vermoed dat dit enkel een schot voor de boeg is, en dat de echte aanval er nog aan zit te komen.

  3. Kunnen jullie de naam van het reclamebureau niet bij zetten? Toch nuttige informatie…

  4. Nicolas says:

    Zo.

  5. [...] De tekst: ”The world’s first touch-screen Blackberry. Nothing can touch it.” Via Buzzing Bees. Blackberry / Apple Geüpload door jedall Lees ook:iPod Touch, verkoop/demofilm Apple’s [...]

  6. [...] user generated tv-spot in stop-motionBrussels Airlines danst de member gets memberVoor en naBlackBerry vs Apple: een nieuwe oorlog?2019 volgens Microsoft Office [...]