← Terug naar de startpagina

Axe schenkt vrouwen beslissingsrecht terug

Waarom wassen, parfumeren en kleden mannen zich? Om vrouwelijke aandacht te krijgen. De hele communicatie van Axe is op dit oerfenomeen gebaseerd, en communicaties gebaseerd op oerfenomenen slaan meestal aan.
In de meeste campagnes van Axe zijn vrouwen echter weerloze schepsels zonder beslissingsrecht noch -kunde, die massaal aan het zwijmelen slaan bij het detecteren van wat Axe-muskus. Niet zo in deze Axe Hair Crisis Relief, waar 100 vrouwen zelf beslissen of jouw kapsel hen aanstaat op basis van een foto die je uploadt. Het is een kleine (en misschien zelfs onopzettelijke) nuance, maar wel eentje die me aanstaat.

axe-100

O ja, just for the record: that’s not me.

Made by BBH New York en B-Reel

Via

, ,

gepost in Advergame Comments

Comments

  1. Pascal says:

    And what is your score?

  2. Nicolas says:

    100 % of course, duh ;-)