Je hebt Buzzing Bees en je hebt bloemetjes. En als de eerste de weg naar de tweede niet meteen vinden of omgekeerd, dan heb je Hoe Het moet.
Deze Nederlandse (hoe kan het ook anders?) site wil jongeren van 16 tot 24 aan de hand van wel erg expliciete filmpjes tonen hoe ze met zichzelf, met het andere of met het eigen geslacht moeten vrijen. De (korte) filmpjes zijn via gsm te betalen. Het doet allemaal wat denken aan BNN‘s Neuken doe je zo, maar blijkbaar is er nog altijd vraag naar: na amper twee weken zouden 200.000 unieke bezoekers al 9 miljoen pagina’s van de website bekeken hebben. Wat ik me dan afvraag: hoeveel van die bezoekers waren jongeren op zoek naar informatie, en hoeveel ouderen op zoek naar iets anders? Hoe+Het+Moet, Voorlichting
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance…
Hebben kranten nog een meerwaarde in dit digitale tijdperk? Duval…
Ieder jaar moet de SPCA een nieuwe thuis vinden voor…