Na verzekeraars AAA Town en Northwestern Mutual heeft ook hun Zweedse collega Trygg-Hansa de nieuwe mogelijkheden van het internet begrepen. In plaats van de gewoonlijke saaie berekeningsmodules nemen ze bezoekers mee op een virtueel tripje door een groen landschap.
Elke halte kan aan de persoonlijke situatie van de bezoeker worden aangepast (burgerlijke staat, woning, vervoer en hobby’s), waarna Trygg-Hansa de verzekeringen op maat van die situatie opsomt. In wezen een gewoon invulformuliertje dus, maar dan verpakt als leuk vermaak. Knap werk van Starring, dat onlangs bekroond werd met een Webby Award.
Via
Trygg-Hansa, Verzekeringen, Verzekeraar, Zweden
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Het gebeurt niet vaak dat ik hier eigen werk plaats,…
Hoe maak je reclame voor condooms in het taboerijke Midden-Oosten?…
Iedereen weet dat computervirussen bestaan, maar niet iedereen kent het…