Een job scoren in dit kleine reclamewereldje is niet altijd makkelijk. Je moet opvallen. Bas van de Poel en Daan van Dam sleepten een felbegeerd zitje in de wacht bij Boondoggle Amsterdam met de Twitter Job Hustle, een sluw trucje om de Twitter-pagina van creatieve directeurs over te nemen.
Bekijk het filmpje bij deze blogpost hier.
Goed gedaan, al vond ik de zeer gelijkaardige recruteringscampagne van DraftFCB op Facebook veel opvallender en dus ook beter:
Via
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance…
Securitas lanceert vandaag een sensibiliseringscampagne die smartphone-gebruikers confronteert met onvoorzichtig…
Wat betekenen al die Instagram-foto’s op je tijdlijn nu eigenlijk…