De Nieuw-Zeelandse modeketen Superette vond een wel heel aantrekkelijk medium om zijn goedkope minishorts op aan te kondigen: blote billen! DDB Auckland plaatste reclameplaatjes in reliëf op banken van bushaltes, parken en commerciële centra. Deze plaatjes lieten een afdruk na op de billen die er op ging zitten. Die afdruk was natuurlijk enkel zichtbaar bij de jonge garde die de shorties droeg. Bull’s eye dus. En misschien ook lichtjes pijnlijk …
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Ogilvy schitterde hier een week geleden al met een bijzonder…
Leuk ideetje voor de volgende verkiezingen: een Denemarkse skateboardshop heeft…
Legbatterijen zijn een gruwelijke werkelijkheid waar iedereen van op de…
Geweldig!