← Terug naar de startpagina

Proximity BBDO zoekt nieuwe farmers

Net als vorig jaar gaat reclamebureau Proximity BBDO op zoek naar aanstormend reclametalent tijdens zijn stageprogramma The Farm. Drie zomerse weken lang zal een selectie van 12 vers afgestudeerde masters en bachelors opnieuw ondergedompeld worden in de echte reclamewereld. Wie niet verzuipt, maakt kans om als ‘best of class’ naar Proximity Londen of Parijs te trekken voor een stage van twee maanden, met 1500 euro zakgeld op zak. Ga je dit jaar afstuderen en wil je je kans wagen? Schrijf je dan vóór eind juni in via http://farm2010.proximity.bbdo.be.

TheFarm2010

Hat tip to Tijs!

1 Commentaar.
  1. van den driessche zegt:

    Tandis que chez LBI c’est le Lost Boys Summer Camp http://www.lbigroup.be/#tb

Plaats uw commentaar:

Opgelet: Commentaarmoderatie is ingeschakeld en
kan uw commentaar vertragen.
Commentaar opnieuw doorsturen is niet nodig.