Hoe krijg je je merk op tv tijdens een belangrijke sportuitzending zonder je blauw te betalen? Velen proberen het, slechts weinigen is het gegund. DIM Osmose deed het ons vorig jaar al voor tijdens een Franse rugbymatch, dankzij enkele strategisch geplaatste ttn. De DimDim Girls werden vervolgens een echte hype. Maar dat was eigenlijk nog vrij makkelijk.
Het Slovaakse bier Topvar dacht heel wat verder om hun merk in beeld te brengen tijdens een hockeywedstrijd. Bij de ingang deelden ze gratis toeters uit in de vorm van Topvar-flesjes. Leuke geste naar de fans toe, en bovendien leek het bij ieder shot in het publiek alsof iedereen Topvar aan het drinken was. Missie geslaagd! Knap werk van Istropolitana D’Arcy.
Via
Topvar, Dim Osmose, guerrilla, Istropolitana D’Arcy
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Ogilvy schitterde hier een week geleden al met een bijzonder…
Leuk ideetje voor de volgende verkiezingen: een Denemarkse skateboardshop heeft…
Legbatterijen zijn een gruwelijke werkelijkheid waar iedereen van op de…