Leuke campagne waarbij het onderwerp van de Direct Mailing zelf wordt ingezet om de mailing op te stellen. Via een link in de mailing kunnen de bestemmelingen vervolgens ontdekken hoe de brief tot stand is gekomen. Ik herinner me vaagweg dat een ander bureau (was het Mortierbrigade?) hetzelfde principe heeft toegepast voor een kleine Bobcat en daar hoge ogen mee heeft gegooid op een reclamefestival, maar ik slaag er niet in het terug te vinden.
Bekijk het filmpje bij deze blogpost hier.
Made by Lukas Lindemann Rosinski.
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
De nieuwe Super Sticky Post-it zou nog beter kleven dan…
Lowe Bangkok stuurde een staaltje van het wasproduct Breeze Excel…
Goede Direct Marketing is aantrekkelijk en heeft een sterke ROI. Veel…