Lycos heeft de grote middelen uitgetrokken om zijn nieuwe vraag-en-antwoordservice Lycos IQ te promoten in Duitsland. We schrijven het jaar 2323. Door een fatale kortsluiting verliest de mensheid al zijn kennis. Twee wetenschappers, I en Q, reizen samen met de zwarte labrador Luke terug naar het verleden om kennis te vergaren en komen bij ons terecht. Of beter gezegd, bij onze oosterburen. Want zij kunnen door vragen te stellen en antwoorden te geven een exclusief concert van de Duitse hiphopgroep Freundeskreis winnen.
Deze leuke realisatie (check zeker het introfilmpje!) wordt verder ondersteund door twee virals:
Via Brainwash
Lycos IQ, Frag IQ, Freundeskreis, Virals, Advergame
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Het gebeurt niet vaak dat ik hier eigen werk plaats,…
Hoe maak je reclame voor condooms in het taboerijke Midden-Oosten?…
Iedereen weet dat computervirussen bestaan, maar niet iedereen kent het…