Bij wijze van sociaal experiment, en natuurlijk ook als promotiestunt, ging het Amerikaanse Honest Tea op zoek naar de eerlijkste stad van Amerika. Het merk plaatste onbemande pop-up stores op straathoeken over het hele land, met een bord ernaast dat mensen vroeg 1 dollar te betalen als ze één van de flesjes thee meenamen. Niet iedereen betaalde natuurlijk voor zijn flesje, maar het resultaat blijft toch verrassend. En de uiteindelijk gescoorde aandacht voor het experiment indrukwekkend.
Bekijk het filmpje bij deze blogpost hier.
Made by SS+K New York.
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance…
Hebben kranten nog een meerwaarde in dit digitale tijdperk? Duval…
Ieder jaar moet de SPCA een nieuwe thuis vinden voor…