Don’t know about you, maar ik vind de veelzijdigheid en de creativiteit van de laatste Eurostarcampagne indrukwekkend. Kranten, radiospots, affichage, internet… Allemaal vallen ze in positieve zin op. En ook de street marketing is geslaagd: speciaal voor deze campagne heeft TBWA Brussel het yuppiecafé De Walvis in de Brusselse Dansaertstraat omgebouwd tot The Wale, een Irish Pub.
Via
De Walvis, Eurostar, TBWA Brussel, Street Marketing
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Ogilvy schitterde hier een week geleden al met een bijzonder…
Leuk ideetje voor de volgende verkiezingen: een Denemarkse skateboardshop heeft…
Legbatterijen zijn een gruwelijke werkelijkheid waar iedereen van op de…