“If Coke Zero has Coke’s taste, is it possible that someone out there has your face?”
Met deze zin zet Coke Zero meteen de toon van zijn nieuwe campagne, The Facial Profiler. The Facial Profiler maakt gebruik van gezichtsherkenningssoftware om jouw dubbelganger te vinden op Facebook. Vind je een match, dan kan je er meteen mee connecten. The Facial Profiler heeft zijn eigen website, maar zal daarnaast vooral scoren als Facebook applicatie.
Made by Crispin Porter + Bogusky.
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance…
Securitas lanceert vandaag een sensibiliseringscampagne die smartphone-gebruikers confronteert met onvoorzichtig…
Wat betekenen al die Instagram-foto’s op je tijdlijn nu eigenlijk…