Net toen je dacht dat het concept bagvertising helemaal was opgebruikt, komt P-Magazine met deze originele nieuwe aanpak:
Als je een P in deze zak stak (al leek het ook te lukken met de meeste andere vrouwenbladen), leek het net of het meisje op de cover een boerka droeg. De actie plaatste een artikel over boerka’s in de schijnwerpers, dat enkele weken later in de P zou verschijnen.
Via
P-Magazine, Boerka, Burka, Bagvertising
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Ik zag riksjabestuurders erin rondrennen in Japan, maar hier zijn…
Philips heeft een vervolg aangekondigd op zijn even verbluffende als…
Op corporate B2B-websites na zijn modewebsites zo goed als altijd…
Die reclamemannen toch. Big fun.