De nieuwe tv-spot voor Axe Pulse bent u intussen waarschijnlijk al elders tegengekomen.
Maar hebt u de bijhorende advergame al gezien? In tegenstelling tot het brave Axe ManEaters, komt het Mexicaanse Axe Seco Pulse onbeschaamd uit voor wat Axe echt verkoopt: goedkope, gemakkelijke verleiding en ttn. Thema van het even mannelijke als simpele spelletje is ‘Cuanto puedes controlar tu pulso?‘ oftwel hoelang kan jij je hartslag onder controle houden?
Vijf vrouwen trachten de bezoeker (in first-person view video’s) te verleiden, waardoor diens tikker langzaam op hol slaat. Bedoeling is op het Axeflesje te klikken wanneer de hartslag passeert. Niet zo moeilijk als je je op het spel concentreert, maar best tricky als je ook nog wat van de video wil meepikken. Mannen kunnen nu eenmaal niet meer dan een ding tegelijk aan. Haal je de eindstreep, dan win je een gepersonaliseerde wallpaper. Plain old fun.
Via
Axe, Axe Pulse, Axe ManEaters, Axe Seco Pulse, Advergame, ttn
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Het gebeurt niet vaak dat ik hier eigen werk plaats,…
Hoe maak je reclame voor condooms in het taboerijke Midden-Oosten?…
Iedereen weet dat computervirussen bestaan, maar niet iedereen kent het…