← Terug naar de startpagina

Aruba heeft meer Googlehits dan de Kama Sutra

Dit is de eerste keer dat ik een merk (in dit geval het land Aruba) Googlehits zie gebruiken om zichzelf te promoten. Leuk idee, al vind ik de associatie van Google met Aruba niet meteen aantrekkelijk. En had de grafische uitwerking stukken beter gekund.

Copy: Google hits: 5.700.000 for Kama Sutra. 96.600.000 for Aruba.

aruba

Copy: Google hits: 27.800.000 for money. 104.000.000 for Aruba.

aruba

Made by Lew’Lara/TBWA Brasil.

Via

, , , ,

gepost in Print 2 commentaren
2 Commentaren.
  1. Dirk zegt:

    96.600.000 of 104.000.000 hits voor ‘Aruba’. Wat is ‘t nu eigenlijk?
    Wat dan weer de vraag oproept: is de rest van het Aruba-vakantie-aanbod even betrouwbaar als hun telling van google-hits?

  2. Nicolas zegt:

    Goed gezien. Als de cijfers niet kloppen, wordt deze campagne helemáál slecht. Jammer, want ik vind het concept op zich wel goed. Thanks voor de oplettendheid 😉

Plaats uw commentaar:

Opgelet: Commentaarmoderatie is ingeschakeld en
kan uw commentaar vertragen.
Commentaar opnieuw doorsturen is niet nodig.