← Terug naar de startpagina

Weight Watchers: Voor en na in de cinema

Wie in Duitsland een bioscoop bezoekt, zal er merken dat de film en de voorafgaande reclame nog steeds wordt ingeleid door een open- en toeschuivend gordijn. Een charmante manier om de magie van de cinema te behouden.

Het is dan ook vreemd dat geen enkele adverteerder er ooit eerder is opgekomen om van dit sleutelmoment gebruik te maken. Kudos aan Euro RSCG om het van de eerste keer meteen ook goed te doen. Het bureau zorgde ervoor dat hun reclamespot voor Weight Watchers altijd als laatste in het reclameblok werd afgespeeld, net voor het gordijn sloot.

Weight Watchers

Het resultaat is een geslaagd voor/na-effect op het perfecte tijdstip: net wanneer iedereen zijn aandacht opnieuw op het scherm vestigt, én net wanneer iedereen halfweg zijn zakje popcorn zit. Good thinking.

Weight Watchers

Via

, , , , ,

gepost in Ambient Comments

Comments

  1. [...] Kijk bijvoorbeeld naar de welriekende bioscoopreclame van Nivea. Naar het inventieve gebruik van de gordijnen van Weight Watchers. Naar het intrusieve gebruik van projectoren voor Ikea. Of ten slotte naar deze verrassende reclame [...]