Maandenlang al is reclamebureau Euro RSCG Brussels aan het proberen de Foursquare mayorships van andere Belgische reclamebureau’s te stelen, vaak tot grote ergernis van de digital natives binnen die bureau’s. Vandaag blijken net deze digitale werknemers de doelgroep te zijn geweest van de binnen het Belgische reclamewereldje veelbesproken campagne. Na elk nieuw verkregen mayorship verspreidde Euro RSCG immers een rekruteringsboodschap om het bureau te vervoegen en het zo te helpen zijn digitale blazoen op te blinken. Jammer genoeg heeft de vals verkregen mayorstatus van het bureau voornamelijk onbegrip opgewekt, en zelfs enkele spamklachten bij Foursquare.
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Screenvision, de reclameregie voor Belgische bioscopen, verandert van naam en…
Ik weet dat het een torenhoog cliché is, maar een…
Net als vorig jaar gaat reclamebureau Proximity BBDO op zoek…