Buzzing Bees

Dagelijkse Dosis Creatieve Communicatie

Volkswagen Fast Lane: Driven by fun

Ik val in herhaling, maar ik blijf het doen tot iedereen het gehoord heeft: reclame kan het leven van mensen verfraaien. Oude reclame was storend maar betaalde voor entertainment, nieuwe reclame IS entertainment. Kijk bijvoorbeeld naar de wiebelende borsten in mijn vorige post. Kijk ook naar Fast Lane, de nieuwe campagne van Volkswagen. Zijn doel? De dagelijkse sleur doorbreken met een tikkeltje fun, u aangeboden door Volkswagen. Pure feelgood.

De campagne wordt doorgetrokken op Facebook, waar de mensen wordt gevraagd hun eigen Fast Lanes aan te maken en de video’s in te sturen.Op diezelfde pagina kan je ook een Fast Wall installeren, een nieuwe Facebook wall waarop enkel het nieuws verschijnt van je favoriete contacten.

Via

1 Discussion on “Volkswagen Fast Lane: Driven by fun”
  • Nu reclame’s ook sneller besproken worden op het internet is het ook van groter belang geworden om deze mensen te laten entertainen. Immers worden ze anders minder snel gedeeld op Social Media platformen, zoals Facebook.

    Wederom een leuke campagne overigens van Volkswagen.

    groeten,

    Stijn Driessen