GSD&M Idea City en Lesley Chilcott, de producer van An Inconvenient Truth, hebben de handen in elkaar geslagen voor een nieuw goed doel: Amerikanen massaal op energiebesparende lampen laten overstappen.
Immers, zo beweert Chilcott, als alle Amerikanen vijf van hun lampen zouden vervangen door hun energiebesparende broertjes, zou dat hetzelfde effect op het milieu hebben als wanneer er vier miljoen wagens minder over de weg zouden tuffen. Niets te maken met het thema van deze blog, maar ik wou het toch maar even meegeven.
Onder de noemer Unscrew America verspreidt GSD&M de blijde boodschap met nationale tv-spots, prints en – eindelijk kom ik tot waar ik u hebben wil – een erg mooie, jeugdige website:
Via
Unscrew America, An Inconvenient Truth, Milieu, GSD&M Idea City
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Miss representation, een organisatie die zich inzet tegen het beëindigen…
Iedereen weet dat het onrecht in de wereld schandalig is,…
404-pages zijn de beruchte foutmeldingen op websites die surfers te…