Buzzing Bees

Dagelijkse Dosis Creatieve Communicatie

The Arm and the Street – Motorrijder Magazine

Een week na mijn terugkeer sta ik nog steeds hopeloos achter in mijn feedreader, waardoor ik nu pas op dit maagkerende filmpje ben gestoten. Volgens Viralmatters is deze preventiespot gemaakt door wonderboys Tim Driesen en Joeri Van den Broeck van Mortierbrigade, die het hele land moesten rondtrekken om hun idee te slijten. Enkel Motorrijder Magazine bleek gek genoeg om dit te willen sponsoren. Het resultaat is best wel goor (en een tikkeltje slasher kitsch), maar de boodschap blijft daardoor langer hangen. Toch hoeft dit voor mij geen trend te worden. Benieuwd wat u hierover denkt…

, , , , ,

3 Discussions on
“The Arm and the Street – Motorrijder Magazine”
  • Deze hebben we in de les reclame bekeken en ik moet zeggen, dat is ook de enige reden waarom ik hem uitgekeken heb. Als ik dit in mijn mailbox zou gekregen hebben zou ik het na 10 seconden al afgezet hebben en ik denk dat er nog veel mensen hetzelfde zouden doen. Dus is de vraag: hoeveel mensen kijken het hele filmpje uit en krijgen dus effectief de boodschap mee…

  • Het filmpje richt zich tot bikers. Die hebben misschien wel een sterkere maag šŸ˜‰