Steeds meer reclamebureaus hebben zich op sociale media gestort om hun klanten sociale campagnes of advies te verkopen. Maar in een stilaan verzadigde markt wordt het ook belangrijker zichzelf te verkopen. Solide presentaties op Slideshare kunnen daarbij helpen, maar wat doe je als ook daar de concurrentie moordend wordt?
Proximity BBDO Parijs opent de nieuwe dans met de Facebook-applicatie Social Super Ego Game, een spel dat als voornaamste doel heeft de meest recente whitepaper van het bureau, ‘Séduire le Social Super Ego‘, te promoten.
Social Super Ego is een ganzenspel overgoten met een smakelijk sausje. Via Wins, Buzz maar ook Fails moet je gaandeweg proberen zoveel mogelijk punten te verzamelen om zo je supersociale ego tentoon te spreiden voor je vrienden.
Goed gemaakt, met leuke copy en verwijzingen naar beroemde virals én finaal een stevige whitepaper op je bord. Wie biedt meer?
Bekijk het filmpje bij deze blogpost hier.
Hat tip to Thomas!
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance…
Securitas lanceert vandaag een sensibiliseringscampagne die smartphone-gebruikers confronteert met onvoorzichtig…
Wat betekenen al die Instagram-foto’s op je tijdlijn nu eigenlijk…