Om zijn vernieuwde packaging en bijhorende baseline ‘Every bag’s a party‘ te lanceren, laat chipsmerk Smith’s duizenden virtuele en reële ballonnen op. Wie tussen 16 augustus en 15 september een ballon kan vangen, wint tickets voor een pretpark. Op Smiths.be heb je daar je Facebook-vrienden voor nodig, in het echte leven belooft Smith’s feestjes in verschillende Belgische steden, waarbij clowns ballonnen met tickets uitdelen aan het publiek. Wie één van deze clowns een ballon afhandig wil maken, kan de feestkalender raadplegen op de Facebook-pagina van het merk.
Deze blogpost is gesponsord door de vriendelijke mensen van Adhese.
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Show, don’t tell. Het blijft mijn favoriete reclameregel, en ik…
Het nieuwe tariefplan van Base, BASE Check, is inclusief een…
Voor wie hem intussen nog niet gezien had: Duval Guillaume…