Ik predik het hier al regelmatig: wie goede reclame wil maken, moet het volk entertainen. Toegegeven, er bestaan nog andere manieren om efficiënte reclame te maken, maar is de entertainende versie niet de leukste? Snoepjesmaker Skittles drijft die aanpak al een tijde tot het uiterste met totaal absurde video’s (zoals hier, hier, hier en recent nog hier). Vandaag heeft Skittles consequent ook zijn website omgetoverd in één oneindige hoop nonsens. We zagen het al eens elders, maar het blijft heerlijk.
Gelijktijdig met de nieuwe Skittles.com lanceerde reclamebureau Big Spaceship ook ShareSkittles.com, een website waar users ‘Eternal Moonwalk‘-gewijs Skittles aan elkaar doorgeven.
Skittles, Skittles.com, Share Skittles
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
In het kader van zijn maandelijkse ‘Rethink’-katern vroeg Icon Magazine…
Baseline: “Free-thinkers wanted. vw.co.za/careers”. Bekijk de andere versies hier:
Orange Cinéma Séries in Frankrijk verwent liefhebbers van tv-series met…