Securitas lanceert vandaag een sensibiliseringscampagne die smartphone-gebruikers confronteert met onvoorzichtig gebruik van sociale media. Belgen die de volgende twee weken via Twitter een Foursquare check-in delen waarin ze laten weten niet thuis te zijn, ontvangen onmiddellijk een Tweet van Securitas terug die hen vertelt dat hun dure laptop en flatscreen-tv nu ook uit de woning uitgecheckt zijn. De reply van Securitas bevat verder ook nog een link naar de campagnesite www.veiligopsocialemedia.be met daarop tips voor veiliger gebruik van sociale media.
Made by Famous.
Securitas – Veilig op sociale media from Famous Brussels on Vimeo.
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance…
Wat betekenen al die Instagram-foto’s op je tijdlijn nu eigenlijk…
Iedereen heeft al wel eens een opmerking gemaakt over de…