Net als vorig jaar gaat reclamebureau Proximity BBDO op zoek naar aanstormend reclametalent tijdens zijn stageprogramma The Farm. Drie zomerse weken lang zal een selectie van 12 vers afgestudeerde masters en bachelors opnieuw ondergedompeld worden in de echte reclamewereld. Wie niet verzuipt, maakt kans om als ‘best of class’ naar Proximity Londen of Parijs te trekken voor een stage van twee maanden, met 1500 euro zakgeld op zak. Ga je dit jaar afstuderen en wil je je kans wagen? Schrijf je dan vóór eind juni in via http://farm2010.proximity.bbdo.be.
Hat tip to Tijs!
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Maandenlang al is reclamebureau Euro RSCG Brussels aan het proberen…
Screenvision, de reclameregie voor Belgische bioscopen, verandert van naam en…
Ik weet dat het een torenhoog cliché is, maar een…
Tandis que chez LBI c’est le Lost Boys Summer Camp http://www.lbigroup.be/#tb