Philips heeft een vervolg aangekondigd op zijn even verbluffende als populaire Caroussel-project van vorig jaar. De nieuwe campagne heet Parallel Lines en nodigde vijf regisseurs van de Ridley Scott Association uit om vijf verschillende kortfilms te draaien. De kortfilms worden op 7 april in avant-première gelanceerd via de Facebook-pagina van Phillips. Ze weten de spanning alvast op te bouwen…
Made by DDB, Tribal DDB, Unit 9 en Carat.
Via
Phillips, Parallel Lines, Carousel, Phillips Carousel, Ridley Scott
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance…
Hebben kranten nog een meerwaarde in dit digitale tijdperk? Duval…
Ieder jaar moet de SPCA een nieuwe thuis vinden voor…