Good things should never end. Dat is de tagline voor een campagne voor het ‘Speak Easy’-tariefplan van Orange in de UK. En dat is ook het uitgangspunt van een heerlijke minisite die nooit lijkt te eindigen.
Je vindt er uiteenlopende animaties die nergens op slaan, volkomen nutteloos zijn en daardoor een absoluut fantastische rebellie vormen op deze dag waarop iedereen de brug lijkt te maken behalve jij.
Prachtig werk van Poke London.
Via
Good things should never end, Orange, Speak Easy Never ending website, Advergame
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Het gebeurt niet vaak dat ik hier eigen werk plaats,…
Hoe maak je reclame voor condooms in het taboerijke Midden-Oosten?…
Iedereen weet dat computervirussen bestaan, maar niet iedereen kent het…