Ik ben er nog niet uit of het een slimme zet is van de veertigjarige Norwegian Oil Industry Association om alle Noren te vragen hoe olie hun leven heeft beïnvloed maar zeker is wel dat de aankleding bijzonder mooi is.
Op Norwegian Oil 40 Years drijven namelijk 5 miljoen luchtbellen rond, eentje voor elke inwoner van Noorwegen. Wie zijn luchtbel claimt kan er vertellen wat zijn relatie is met olie. De geclaimde luchtbel kleurt vervolgens… bloedrood, nog zo’n vreemde keuze.
Via
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
De halve wereld heeft vorig jaar gezien en gehoord (“Oh…
Benauwend druk is het hier weer, zowel op als naast…
Geen idee of dit echte UGC is of dat dit…