Buzzing Bees

Dagelijkse Dosis Creatieve Communicatie

Neckermann lanceert gips-vertising

Een touroperator die zijn campagne voor de aankomende wintervakanties linkt aan valpartijen en armbreuken, het is gewaagd. Neckermann heeft het echter aangedurfd en lijkt er nog mee weg te komen ook. Onder de lokroep ‘Gips voor trips‘ daagt de touroperator iedereen uit om op 24 september zijn arm in het gesponsorde gips te laten steken in de Neckermann-agentschappen van Antwerpen of Luik.

Van elke deelnemer in het gips wordt vervolgens een foto getrokken die op Facebook wordt geplaatst. Kandidaat-winnaars dienen hun gele gips met logo een hele week aan te houden en ondertussen zoveel mogelijk vrienden te ronselen om te stemmen op hun foto op de Facebook-fanpagina van Neckermann. Op zaterdag 1 oktober, welgeteld 7 dagen en heel wat visibiliteit later, zullen de deelnemers in hun Neckermann-agentschap verlost worden van hun gips en krijgen de winnaars met de meeste stemmen skivakanties overhandigd.

Geniaal of goed gek? Ik stem voor de eerste optie, maar hoe denkt u hierover?

Made by Famous. Hat tip to the lovely Anne-Cécile!

1 Discussion on “Neckermann lanceert gips-vertising”