Soms vraag je je af hoe sommige bureau’s een idee verkocht krijgen aan een merk. Zoals bij deze reeks tv-spots voor McDonald’s. Is dit niet wat te freaky voor de brede doelgroep van McDonald’s? Of ben ik die nu aan het onderschatten?
Made by DDB Sweden.
Al kan het nog veel gestoorder. Of wat dacht je van deze Japanse versie? Bekijken op eigen risico!
McDonald’s, Wake up, Blob, TV-commercial, DDB Sweden, Ronald McDonald, Japan
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens…
Deze Portugese campagne voor Windows 8 hebt u vast al…
xcellent Blog and content ditto!
ABS Haendel Dantas http://www.comunicadores.info