In een wereld waarin merken zich alsmaar verder, vaker en ingenieuzer in onze levens opdringen, een wereld waarin niemand nog schrijvers kan citeren maar iedereen meteen uit de losse hand 10 slogans kan opzeggen, in die wereld moest iemand ooit een kortfilm als Logorama maken. Studio H5, die clips heeft gemaakt voor namen als Goldfrapp, Massive Attack of Royksop, loodst je in zijn eerste kortfilm binnen in een wereld die volledig is opgebouwd uit merken en logo’s. Confronterend, dwaas, grappig én indrukwekkend tegelijk, il faut le faire in 15 minuten.
Bekijk het filmpje bij deze blogpost hier.
Logorama
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
404’s zijn de foutpagina’s die op je scherm verschijnen wanneer…
Press Pause Play is een nieuwe low budget documentaire die…
3D pojection mapping is hot. Niet zo lang geleden plaatste…