Om zijn nieuwe Samsung G800 (5 megapixel met 3x optische zoom, jawel!)* te promoten, ontwikkelde Samsung in Nederland een interactieve abribus waarmee je jezelf kan fotograferen.
In de installatie zijn een webcam en een LCD-scherm verwerkt, waarmee voorbijgangers zichzelf kunnen fotograferen. De foto verschijnt vervolgens op het LCD-scherm én wordt doorgestuurd naar de campagnesite. Daar kunnen bezoekers stemmen op de leukste foto. De winnaar wint een Samsung G800.
Made by JCDecaux Innovate, Mindshare, Quince en Arc Amsterdam
* Neen, Buzzing Bees wordt nog steeds niet gesponsord, maar mocht iemand van Samsung dit lezen: mijn oude Nokia gaat het binnenkort begeven…
Via
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché “Zet…
Marketeers zijn altijd maar op zoek naar nieuwe, hippe methoden…
De décolletés van Wonderbra zijn wereldberoemd. Alleen: zijn die schaarsgeklede…