← Terug naar de startpagina

I Need To Go to ING

Ik kan er niets aan doen, ik ben een sucker voor humor uit het kleine kamertje. Wil je mij zien schaterlachen? Laat me dan aan je vinger trekken. Het is onhip en van laag niveau, I know, maar ik ben zeker niet de enige. En dat weten ze daar bij Emakina blijkbaar ook. Want zij hebben I Needtogo ontwikkeld, een minisite voor ING België, speciaal voor de bloggers (en de gratis buzz) in één klik embedable:

Het achterliggende idee? Op internet is alles gratis, dus ook naar het toilet gaan en internetbankieren bij ING. Simpel, eenvoudig en nu al stevig aan het buzzen.

Hat tip to Madelieve!

, , ,

Comments

  1. [...] leek wel of ‘t net was één groot online urinair. Pietel had het over Pisenkak, Bij Buzzing Bees lieten ze dan weer aan hun vinger trekken en ook Tom Bogman deed zijn duit in het [...]

  2. [...] The Belgian agency earlier scored big with ‘Rent a Wife‘, a campaign which, after a ban, was aborted, but still won international awards at the MIXX Awards. (Source: Standaard, Buzzingbees) [...]

  3. [...] Bron Deel deze post met de social media community: related: [...]

  4. [...] de voltreffer I Need To Go lijkt ING op een nieuw viraal succes af te stevenen. In de nieuwe campagne voor de online rekening [...]

  5. [...] but the new ING ad just rocks! It seems like the people of Emakina did it again after the succes of I need to go. It’s always nice to see advertising that is getting the idea people will listen only when [...]