Hoe moet je als kmo opboksen tegen reusachtige adverteerders met gigantische mediabudgetten? “Be remarkable“, zegt Seth Godin. De Zweedse winkel voor home entertainment Pause heeft dat gehoord, en heeft een wel heel bizarre manier gevonden om op te vallen: de eigenaar heeft zichzelf in een levende jukebox veranderd. Voeg daar nog wat DM’s naar lokale redacties bij et voilà: wereldwijde media-aandacht. Nu nog ceo’s vinden die freaky genoeg zijn om aan dit soort zaken mee te werken …
Bekijk het filmpje bij deze blogpost hier.
Made by Akestam Holst, Zweden.
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance…
Hebben kranten nog een meerwaarde in dit digitale tijdperk? Duval…
Ieder jaar moet de SPCA een nieuwe thuis vinden voor…