Goede Direct Marketing is aantrekkelijk en heeft een sterke ROI. Veel consumenten zien het echter ook als erg onvriendelijk voor het milieu. Papierverspilling. Hoe maak je dan een DM die het ecologische bewustzijn van je merk wil promoten?
Honda vond de ideale oplossing voor zijn tuingamma: een direct mail die je kan planten. De brief, bestaande uit 100% gerecycleerd papier en bedrukt met milieuvriendelijke inkt, bevatte bloemzaadjes en was volledig afbreekbaar.
Made by Inferno London
Via
Honda, Direct Marketing, Direct mail, milieu, milieuvriendelijk
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Leuke campagne waarbij het onderwerp van de Direct Mailing zelf…
De nieuwe Super Sticky Post-it zou nog beter kleven dan…
Lowe Bangkok stuurde een staaltje van het wasproduct Breeze Excel…