← Terug naar de startpagina

Honda maakt milieuvriendelijke Direct Marketing

Goede Direct Marketing is aantrekkelijk en heeft een sterke ROI. Veel consumenten zien het echter ook als erg onvriendelijk voor het milieu. Papierverspilling. Hoe maak je dan een DM die het ecologische bewustzijn van je merk wil promoten?

Honda1

Honda vond de ideale oplossing voor zijn tuingamma: een direct mail die je kan planten. De brief, bestaande uit 100% gerecycleerd papier en bedrukt met milieuvriendelijke inkt, bevatte bloemzaadjes en was volledig afbreekbaar.

Honda2

Made by Inferno London

Via

, , , ,

2 Commentaren.
  1. Digital Marketeers » Blog Archive » Honda en het milieu zegt:

    […] Bron:Buzzing Bees […]

  2. Fiat kopieert Honda’s zaadjes | Buzzing Bees zegt:

    […] mechaniekje, maar waar heb ik dat nog gezien? Oh ja, hier! Honda deed enkele jaren geleden krak hetzelfde, maar dan met een DM. En met een juiste […]

Plaats uw commentaar:

Opgelet: Commentaarmoderatie is ingeschakeld en
kan uw commentaar vertragen.
Commentaar opnieuw doorsturen is niet nodig.