Als er ook maar een klein voordeeltje is aan deze crisis (oops, I’ve said it again) dan is het wel de terugkeer van goedkoop naakt in onze sector. Neem nu deze virale poging van lingeriemerk Ultimo om de kwaliteit van zijn beha’s voor vollere dames aan te tonen. Ik betwijfel of vrouwen zich hierdoor aangesproken gaan voelen, maar het machistische zwijn in mij hoort u alvast niet klagen.
Bekijk het filmpje bij deze blogpost hier.
Lingerie, Ultimo, Grote borsten, goedkoop naakt, SEO voor dummies
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Hoe noemen ze zoiets nu weer? Oh ja, een viral!…
Het begint zowat een trademark te worden van Duval Guillaume…
Herinnert u zich de Rear View Girls nog? De verborgen…