Ondergoedmerk Styx heeft niet alleen een bijzondere USP – Styx beweert het enige ondergoed te maken dat niet tussen je billen blijft steken – het maakt ook opvallende reclame. Om hun USP te verkondigen, plaatsten ze een close-up van een paar mannenbillen in de centerfold van een magazine. Wie het magazine opensloeg, kon een visitekaartje van het merk van tussen de billen trekken, met daarop de nu al beruchte baseline “This is the only time we are getting into your ass“.
Styx Underwear
Made by McCann Erickson Prague.
Via
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Show, don’t tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen…
Deze reeks voor Texa Allergy Products bewijst dat reclame voor…
haha! boy that’s sooo weird