← Terug naar de startpagina

Generation Movie Project belooft allereerste user generated tv-spot in stop-motion

Wat u ook aan het doen was, stop er nu mee en neem uitgebreid de tijd om de nieuwe Proximus-campagne te ontdekken. Met Generation Movie Project roept Proximus Generation (het jongerenmerk van mobiele operator Proximus) jongeren op om mee te werken aan de allereerste consumer generated tv-spot in stop motion.

Proximus Generation Movie project

De nieuwe spot is in getekende versie op de website geplaatst en wordt ook op tv en Youtube vertoond. Jongeren kunnen vervolgens een stukje uit de getekende versie kiezen, het op foto uitbeelden en insturen. Uit de opgeladen foto’s worden zo’n 470 beelden geselecteerd, om uiteindelijk een stop motion te maken van 45 seconden. Als kers op de taart zou Proximus hiermee het wereldrecord verbreken van reclamespot met de meeste acteurs en locaties… Geniaal in alle opzichten.


Made by Famous.

Hat tip to Goedele!

, , , , ,

Comments

  1. [...] gaan dat De Morgen een artikel en interview aan deze campagne zal wijden en ook de blogosfeer begint het verhaal op te pikken. Een mooi experiment dus dat -als het lukt- heel wat betrokkenheid zal [...]

  2. [...] gaan dat De Morgen een artikel en interview aan deze campagne zal wijden en ook de blogosfeer begint het verhaal op te pikken. Een mooi experiment dus dat -als het lukt- heel wat betrokkenheid zal [...]